Rip City Dicks
S1 A3: In de hoop een gecertificeerde privédetective te worden zoekt Dex mentorschap van veteraan PI Artie Banks; Hoffman wordt achterdochtig over Grey nadat bewijsmateriaal aantoont dat hij een connectie heeft met het slachtoffer in zijn zaak.