Robert E. Lee Hotel
S1 A3: Robert Kulp, Mike Whiteside en de bemanning van Black Dog redden het Robert E Lee Hotel, een luxe hotel met zes verdiepingen gebouwd in 1926 in Lexington, Virginia. Ze bouwen een salontafel uit een geborgen paneel.