S6, A8: Alicia werkt aan een verkrachtingszaak op een universiteit, maar krijgt Louis Canning tegenover zich als de zaak voor de civiele rechter komt. Eli en Elfman organiseren een focusgroep-onderzoek voor Alicia’s campagne voor officier van justitie.