Rodney King: The Crimes That Changed Us
S1 A1: De gewelddadige arrestatie van Rodney King leidt in 1992 tot rellen in Los Angeles wanneer de betrokken agenten worden vrijgesproken. Dit is een verslag van de gebeurtenissen.