Rood alarm
S1, A6: Nadat er vele doden zijn gevallen, komen de huurlingen en Gauthams groep eindelijk samen en maken een vluchtplan. Maar ze worden gehinderd door het enorme mutantenmonster Vettaiyan en zijn leger.