S6, A16: Peter geeft een interview dat de kiezersopkomst kan beïnvloeden en zo bepalend kan zijn voor Alicia’s toekomst in de politiek. Een jachttripje van Kurt met zijn makkers kan Diane een grote cliënt opleveren.