Ross Mathews, Margaret Cho, Jodie Sweetin & Jillian Rose Reed
S1 A3: Tyler gives detailed messages to Ross Mathews from his late father; Jodie Sweetin gets validation from her departed grandmother; Margret Cho gets an unexpected visit from beyond by a comedy legend; Jillian Rose Reed is left speechless.