Rossgagla
S1, A3: Een bloedbad op de Simplonpas zorgt voor een grote delegatie van Wallis-agenten. De Tschugger Bax, die gedwongen wordt schoonmaakwerk te doen, gaat stiekem op klopjacht en versiert federale politieagente Annette.