Roy Rogers McFreely
S4 A12: Als Stan vergeet om bij de supermarkt grenadine te kopen, draait Roger door en hij zweert het hem betaald te zetten door hem een project af te pakken dat hem aan het hart gaat: de Vereniging van Huiseigenaren. Dus als Roy Rogers McFreely wordt benoemd tot voorzitter van de vereniging en zijn macht begint te misbruiken, leiden Stan, Hayley en Steve de oppositie om te proberen de Amerikaanse normen en waarden van het stadje te behouden en de gemeenschap weer terug te geven aan het volk.