Qui non è Hollywood Sabrina
S1, A2: Sabrina, een lokale schoonheidsspecialiste en Sarah's beschermende nicht merkt dat hun relatie al enige tijd is veranderd. Op 26 augustus wacht Sabrina vergeefs op Sarah en maakt zich steeds meer zorgen. Ze organiseert meteen een zoekactie. Het mediacircus barst los, en zij wordt er volledig door meegesleept.