Sally heeft heimwee / De brief naar het meisje met de rode haren
S1, A2: Sally gaat voor het eerst naar zomerkamp en heeft een beetje moeite met wennen. Charlie Brown vraagt Snoopy om hulp bij het bezorgen van een heel speciale brief.