Sally's tand / Het kauwgomdilemma
S1 A12: Sally verliest een tand en ze maakt zich zorgen of de tandenfee haar wel kan vinden. Charlie Brown vindt een pakje kauwgom en ontketent daarmee chaos op kamp.