Solos SASHA
S1, A4: Twintig jaar nadat een wereldwijde gebeurtenis iedereen dwong om zich binnen op te sluiten, probeert Sasha haar slimme huis te slim af te zijn – ze is bang dat het haar manipuleert om te vertrekken.