S1 A6: Tim zet een satelliet op, maar tegelijkertijd krijgt Jill bezoek van een andere man die haar helpt met haar cv. Tim wordt angstig en blijft ze controleren, terwijl ze aan het werk zijn. Maar de man moet iets toegeven, nadat Tim de kamer heeft verlaten.