Savage X Fenty Show
S2 A1: Rihanna nodigt je uit voor een adembenemende visuele belevenis waarin je haar nieuwste lingerielijn kunt bekijken en shoppen. Luister naar Rihanna en haar naasten en ga backstage bij het Savage X Fenty-merk. Je zit op de eerste rij om artiesten en modellen te zien waaronder Travis Scott, Rosalia, Bad Bunny, Lizzo, Cara Delevingne, Miguel, Bella Hadid, Normani, Willow Smith en vele anderen.