Schoon
S1 A3: Een exclusief televisie-interview zorgt ervoor dat de Brody-familie in de nationale spotlight komt, tenzij Dana haar plan uitvoert en het hele gedoe verpest. Ondertussen onderzoeken Carrie en het team een Al Qaeda-aanval op Amerikaanse grond; en Carries operatie in Prince Farids kamp komt in ijzingwekkende situatie terecht.