Game of Thrones Second Sons
S3, A8: King's Landing is het decor voor een uitgebreid bruiloftsfeest en Tyrion en Sansa brengen samen de nacht door. Dany maakt kennis met de Titan's Bastard. Davos eist bewijzen van Melisandre. Sam en Gilly ontmoeten een oudere man.