Where Were You? Secret Desire
S1, A4: Het onderzoek neemt een nieuwe wending als Thais belastende informatie deelt over Mikkel's verblijfplaats op de avond van de verkrachting. Louise moet nu kiezen wie ze gelooft - Mikkel of Thais?