S1 A1: In de eerste aflevering van Shade maken we kennis met de beste en grappigste dragqueens van New York. Marti Gould Cummings gebruikt zijn bekendheid als dragqueen om veranderingen teweeg te brengen in de politiek. Brita Filter wordt uitgenodigd om op treden bij Gurlesque, een van de succesvolste dragshows in de stad. Maar Tina vreest dat Brita dit hoge niveau van drag niet aankan.