Seizoen 1 Aflevering 1
S1 A1: Elke zomer gaat de jonge lesbienne Andrea uit Parijs terug naar haar geboortedorp op het eiland Corsica. Als ze op de eerste avond de kroeg in gaat met haar beste vriendin Marie-Luce, komt ze een oude vlam tegen...