#Luimelia Seizoen 1 Aflevering 2
S1, A2: Amelia en Luisita hebben hun eerste date en willen allebei een goede eerste indruk maken. Door social media lijkt dat een beetje moeilijk. Zullen ze elkaar echt leren kennen?