Seizoen 1 Aflevering 2
S1 A2: Andréa gaat samen met Marie-Luce naar haar ouderlijk huis voor een doopfeest. Wat een gezellige gebeurtenis zou moeten zijn, loopt uit op een groot drama als Andréa weer eens ruzie krijgt met haar dominante broer Petru Anto, die liefdesverdriet heeft.