S1 A6: Vastberaden om af te vallen en gezonder te leven, besluiten Brita en Jasmine zich aan te melden voor een speciale spinningles met Marti. Ondertussen bereidt Holly zich voor op de eerste avond van Paige Turners dragwedstrijd So You Think You Can Drag. Tina en Chelsea doen er alles aan om ervoor te zorgen dat Holly de kroon verovert.