Selecties met Florence Foresti
S1, A5: De audities gaan verder voor de beste 20 comedy-talenten met het thema 'Vertel ons iets over jezelf'. Éric en Ramzy worden geholpen door Florence Foresti om de top 10 te selecteren die doorgaat naar de volgende etappe.