Butterfly Seoul
S1, A5: Juno verhoort Oliver en komt erachter dat hij haar heeft verraden toen hij gevangen werd gehouden door David. Ondertussen zijn David en Rebecca bezig met een psychologische oorlogvoering tegen Juno met als doel haar en Oliver uiteen te drijven en Caddis voor eens en altijd ten val te brengen.