NYPD BLUE Sergeant Sipowicz' Lonely Hearts Club Band
S12, A17: De detectives arriveren op de plaats van een schietpartij buiten een school. Het slachtoffer is Lester Bakewell, een sergeant in het Amerikaanse leger die op de school was om te rekruteren. Sipowicz wordt bevorderd tot sergeant. Een vrouw geeft haar dakloze oom op als vermist.