Shawn en de ware
S6 A12: Shawn en Gus gaan undercover om de poging tot moord op een deelnemer aan een reality show met de naam "Paths of Love", een dating show voor vrijgezelle vrouwen waarin begerenswaardige vrijgezellen met elkaar strijden om de genegenheid van een vrouw die in haar leven iedere deelnemer wel eens is tegengekomen, maar nooit daadwerkelijk heeft ontmoet.