Nip/Tuck: Sheila Carlton
S6 A14: Christian heeft een gewetenscrisis wanneer de moeder van Kimber, Brandie (MELANIE GRIFFITH), Los Angeles bezoekt. Het wordt ingewikkeld als Sean zich voorbereidt op zijn reis naar Afrika.