Foster's Thuis voor Denkbeeldige Vriendjes Shoppen is oorlog
S1, A4: Madame Foster is jarig...! Maar als Francine een simpel tochtje naar het winkelcentrum wil maken liften Bloo en de rest mee en worden al snel de ergste nachtmerrie van de kinderjuf.