Light of My Lion Sister's Stand
S1, A6: Hiroto leest een nieuwsartikel over Aoi en vraagt zich af waarom ze zo'n schaamteloze leugen zou vertellen. Later komt hij achter de verbazingwekkende waarheid over haar en Lion.