#DeMogelijkhedenZijnOnbeperkt
Wagner is bij het laatste punt op Johnny's must-do-lijstje aangekomen: skydiven zonder parachute! De stunt wordt een meesterwerk en gaat viral. Wagner wordt zelfs gecast in de nieuwe film van de Spaanse regisseur Pedro Almodovar. Terwijl hij naar Spanje vliegt, waar de film zal worden opgenomen, verdwijnt Wagners vliegtuig. De wereld vraagt zich af: waar is Wagner? Het internet explodeert met speculaties en theorieën, maar er wordt ook afscheid genomen. Sommigen denken dat hij dood is, anderen zijn ervan overtuigd dat zijn verdwijning een gemene marketingtruc is.