Slapende Zonnevogel
S1, A2: Nadat een kwaadaardige duende per ongeluk is vrijgelaten uit een pot van Quita Moz, moeten Elena en Isabel hem er weer in zien te krijgen voordat Quita Moz wakker wordt.