The Family Man Slapers
S1, A2: Een scooterbom ontploft in Kala Ghoda. Srikant hoort over een missie die Zulfiqar heet. Verdachten van de bomaanslag vertellen hem over een dropbox vlak bij Victoria College. Hij regelt 24 uur per dag surveillance bij de plek van de dropbox.