Slechts verbinden
S11 A11: Lewis laat Kovac de nieuwe coassistenten te leren met patiënten om te gaan. Twee tieners komen op de SEH met schotwonden. Kovac, Neela en Sam behandelen er een, terwijl Lewis, Pratt en Ray voor de andere zorgen. Een letseladvocaat zet een mobiel kantoor op voor de SEH. Abby keert terug naar de SEH, hoewel ze nog een trauma heeft van haar recente ontvoering.