Sleeping Beauty
S1, A2: Varg Veum krijgt de taak om de 16-jarige Lisa en haar vriend Peter, die van huis zijn weggelopen, op te sporen. Hij vindt Lisa in de binnenstad van Kopenhagen en Peter wordt vermoord aangetroffen in een hotelkamer.