Modern Family Slow Down Your Neighbors
S2, A11: Claire wordt een vastberaden buurtwachter in de hoop een auto te stoppen die te hard door hun straten rijdt. Phil probeert ondertussen een huis te verkopen aan een lastige cliënt. Jay leert Manny fietsen, alleen blijkt Gloria ook een lesje nodig te hebben en Mitchell en Cameron ontmoeten een mysterieuze buurman die nogal een charmeur blijkt te zijn.