S6, A19: Er zijn vermoedens dat er sprake is van fraude bij de verkiezing van de officier van justitie, en Eli en Alicia komen in actie om een hertelling van de stemmen te voorkomen door de hulp in te schakelen van een gerespecteerd burgerrechtenadvocaat, Spencer Randolph (Ron Rifkin).