De Smaak van Nederland Snacks
S1, A5: In deze aflevering onderzoekt Janny de Nederlandse snackcultuur en bekijkt ze wat de populairste snacks zijn en welke snacks met de tijd zijn meegegaan. Samen met rapper Donnie bereidt Janny een vegan bamischijf. De Haagse snackbar Wassenaar verkoopt al meer dan 50 jaar zelfgemaakte snacks volgens oude, traditionele recepten. In Tilburg houdt De Frietboutiek hun friet op een speciale manier vers. De aardappelen liggen de hele dag in een bak met water en pas als ze nodig zijn, worden ze geschild en gebakken. Het is een methode die al drie generaties frietbakkers meegaat. Terwijl deze twee snackbars vasthouden aan traditie en oude recepten, geeft het Kroket Loket de voorkeur aan innovatie. Kroket met pekingeend of zuurkool, alles is mogelijk.