Lost Something Nice Back Home
S4, A10: Als Jack ziek wordt, moeten Kate en Juliet leren samen te werken om hem te redden. Er gaat iets mis als Sawyer, Claire, Aaron en Miles hun aftocht van Locke’s kamp voortzetten, terug naar het strand.