S2, A10: Deel uno: als Catalina per ongeluk door Earls nalatigheid het land is uitgezet, gaan Earl en Randy op pad om Catalina weer terug te krijgen. Earls vliegangst houdt de missie op, maar niets kan de stapelverliefde Randy tegenhouden om naar Catalina toe te gaan. Terwijl Earl en Randy steeds verder gaan om Catalina te redden, maken de vele hobbels op hun weg het er niet gemakkelijker op. Ondertussen wordt Joy heel rustig door de medicijnen, maar Darnell heeft moeite met de plotseling aardige Joy.