Space Patrol
S2 A6: Terwijl Niles en Cliff op zoek gaan naar de vermiste Dorothy, krijgt Larry de taak om het oude onderzoeksteam van Niles te behandelen wanneer de tijdloze aeronauten terugkeren uit de ruimte.