Space Shuttle Tribute Bike 1
S3, A9: Als de crew opdracht krijgt een motor met een NASA-thema te bouwen ter ere van het spaceshuttleprogramma, gaan ze naar het Johnson Space Center in Houston om inspiratie op te doen.