Special: Kerstmis 2011: The Doctor, The Widow And The Wardrobe
S6 A14: Uit het door oorlog verscheurde Londen geëvacueerd naar een huis in Dorset, worden Madge Arwell en haar twee kinderen, Lily en Cyril, begroet door een waanzinnige conciërge wiens mysterieuze kerstcadeau hen naar een magische winterse wereld leidt.