S1, A101: Dora, Boots en Benny trekken dwars door het regenwoud om een grote, speciale taart te bezorgen bij Benny's grandma.; Dora en het Fiësta Trio onderzoeken een hard, vreemd geluid, dat ervoor heeft gezorgd dat ze hun instrumenten zijn kwijtgeraakt.