Spreek zachtjes, en draag een Beagle
S1, A13: Snoopy ontdekt wat Lucy's idee van plezier is, coacht Charlie Brown bij een zakloopwedstrijd, en laat zijn fantasie de vrije loop dankzij Sally's nieuwe fiets.