Spring Cleaning
S3, A17: De leden van de 126 reageren op noodsituaties wanneer een man in een vuilnispers valt en een verwoede moeder haar kinderen probeert te redden uit een op hol geslagen auto. Ondertussen groeien Tommy en Julius naar elkaar toe, terwijl twee teamleden het niet eens zijn over het geheimhouden van hun verhouding.