Springland
S1, A3: Als Colter een jonge vrouw helpt om haar vrijgeestige zus te vinden, onderzoekt hij haar laatste dagen nauwkeurig om te zien of die wellicht leiden naar een duister geheim dat ze achterhaalde in het hecht stadje.