Stad Vs Streek
S1, A3: In deze aflevering onderzoekt Janny de verschillen tussen wat we graag eten in de stad en op het platteland. In Spakenburg draagt Janny traditionele klederdracht en maakt ze melkmoes en ketelkoek. Janny bezoekt Avocado Show in Amsterdam, een monorestaurant en de trend van de stad. Ze assisteert in de keuken en praat met eigenaren Ron Simpson en Julian Zaal. Janny gaat naar Brabant voor het populaire worstenbroodje en neemt een kijkje in de fabriek. Samen met Margriet Cooymans en Ben Voermans maakt ze een worstenbroodje. In Limburg bereidt Janny samen met de lokale bewoners zuurvlees.