Stan & Francine & Connie & Ted
S14 A3: Steve is gefrusteerd omdat zijn ouders hem niet meer de ruimte geven. Steve en Barry bedenken een plan om te zorgen dat hun ouders met elkaar afspreken, in de hoop dat de ontspannen ouders van Barry Stan en Francine kunnen beïnvloeden. Het plan werkt te goed als de beide stellen goede vrienden worden, maar dan ontdekt Steve dat Barry’s ouders swingers zijn en dat ze Stan en Francine proberen in te palmen.