S1, A2: Harsimran Mann, een prinses uit Dubai, trouwt met Joginder Sethi, van de Sethi Hotel Group. Made In Heaven heeft Harsimrans favoriete Bollywoodster Sarfaraz Khan geregeld voor de eerste avond. Met een mogelijke Mann-Sethi-zakendeal staat er bij deze bruiloft veel meer op het spel dan je zou denken. En met Sarfaraz erbij kan de bruid alleen nog wegdromen.